کتاب بازاریابی محاوره‌ای

کتاب بازاریابی محاوره‌ای

نام کتاب به لاتین: Conversational Marketing: How to Grow Leads, Shorten Sales Cycles, and Improve Your Customers’ Experience with Real-Time Conversations

نام کتاب به فارسی: بازاریابی محاوره‌ای: چگونه می‌توان سرنخ‌ها را افزایش داد، چرخه‌های فروش را کوتاه کرد و تجربه مشتریان خود را با مکالمات بلادرنگ بهبود بخشید.

نویسندگان: دیوید کنسل (David Cancel) – دیو گرهارت (Dave Gerhardt)

زبان: انگلیسی

سال نشر: ۲۰۱۹ میلادی

بازاریابی مکالمه و فروش راهنمای قطعی برای ایجاد سرنخ بهتر و بستن فروش بیشتر است. روش‌های سنتی فروش و بازاریابی نتوانسته‌اند با روشی که مصرف‌کنندگان مدرن و آگاه به اینترنت، کالاها و خدمات را خریداری می‌کنند، همگام شود. برنامه‌های پیام‌رسان مدرن، که امکان مکالمات بی‌درنگ و بازخورد فوری را فراهم می‌کنند، نحوه تعامل ما در زندگی شخصی و حرفه‌ای ما را تغییر داده‌اند، با این حال بیشتر کسب‌وکارها هنوز برای برقراری ارتباط با مشتریان قرن بیست و یکم به فناوری قرن بیستم متکی هستند.

فرم‌های آنلاین، درخواست‌های ایمیل، و تماس‌های بعدی فروش، فوریتی را که مصرف‌کنندگان مدرن انتظار دارند، ارائه نمی‌کنند. بازاریابی و فروش مکالمه بخشی از یک روش جدید است که حول محور گفتگوهای بی‌درنگ و تک به تک با مشتریان از طریق ربات‌های چت و پیام‌رسانی متمرکز است، که تولید سرنخ قدرتمند و تبدیل بهینه فروش را ممکن می‌سازد. در این کتاب، دیوید کنسل، پیشگام بازاریابی مکالمه ای، دانش و تجربه خود را به اشتراک می گذارد تا به بازاریابان و متخصصان فروش، ابزارهای نوآورانه و تکنیک های اثبات شده ای را که برای موفقیت در یک محیط کسب و کار پویا و پویا نیاز دارند، ارائه دهد.

ارتباط موثر با مشتری برای هر کسب و کاری، به ویژه در فروش و بازاریابی، حیاتی است. با اجازه دادن به کسب و کار شما برای برقراری ارتباط با مشتریان در زمان واقعی – زمانی که برای آنها راحت تر است – بازاریابی مکالمه تجربه مشتری را بهبود می بخشد، سرنخ های بیشتری تولید می‌کند و به شما کمک می کند تا سرنخ های بیشتری را به مشتری تبدیل کنید.

 

دانلود کتاب:

این بخش از محتوا مخصوص کاربران متا می‌باشد

اگر هم اکنون کاربر ما هستین، وارد حساب بشین یا همین الان عضو سازمان مدیرت متا بشین.

[dm-modal]

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 دیدگاه‌
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده نظرات
Scroll to Top